آخرین اخبار و مقالات
1401/03/24 11:24

چرا SAFR؟ کاهش TCO و تشخیص در لبه

مزیت TCO در نرم افزار SAFR:  تشخیص در لب

TCO: Total Cost of Ownership

 در مقایسه با پلتفرم‌های صرفاً ابری، SAFR هزینه بمراتب کمتری نسبت به رقبا دارد. در صنعت تشخیص چهره هیچ رقیبی با قدرت الگوریتم کاملاً تنظیم شده SAFR - سرعت فوق سریع و دقت بالا - و مزیت پردازش لبه آن قابل رقابت نیست.

صرفه جویی در پهنای باند فوق العاده در لبه

راه حل ترکیبی SAFR سیستم را به دو بخش تشخیص و شناسایی تقسیم می‌کند که از لبه برای تشخیص و پردازش چهره و از سرور ابری یا یک سرور داخلی برای شناسایی استفاده می‌کند. این معماری توزیع شده امکان مصرف کارآمد پهنای باند را فراهم می کند و تاخیر رفت و برگشت سرعت تشخیص را حتی در شبکه های 3G به زیر 100 میلی ثانیه کاهش می دهد.

بزرگترین ارائه دهندگان سرویس تشخیص چهره ابری نیاز به آپلود یا پخش استریم کامل ویدیوهای 4K را قبل از پردازش (تشخیص و شناسایی) دارند. در مقابل، SAFR با استفاده از توان محاسباتی محلی برای استخراج تصاویر 15 کیلوبایتی از هر چهره از فریم، تشخیص در لبه را در مرجله پیش پردازش انجام می دهد. ارسال تصاویر استخراج شده به جای پخش ویدئوی کامل -که در سرویس های ابری اتفاق می افتد- 99.6 درصد در پهنای باند صرفه جویی می کند (نمودار زیر را ببینید). در این مرحله پیش پردازش است که سرعت سریع SAFR به آن اجازه می دهد تا به سرعت به بهترین تصویر مرجع قبل از ارسال آن برای تشخیص، برسد، که به طور قابل توجهی تعداد تماس های تشخیص را کاهش می دهد، پهنای باند کلی را کاهش می دهد و همچنین تطابق بسیار دقیق تری را ارائه می دهد.

برای کسانی که با اجزای اصلی استفاده از تشخیص چهره در ویدیوی زنده آشنا نیستند، یک پیش نیاز سریع: 1) دوربین IP، 2) نرم افزار تشخیص چهره، و 3) سخت افزار لوکال. دوربین باید برای یک مورد خاص پیکربندی شود و سخت افزار باید به شبکه ای با قدرت محاسباتی برای اجرای نرم افزار متصل شود. (این سه جزء برای TCO اساسی هستند و از آنجایی که هزینه‌های تشخیص چهره می‌تواند بسیار متفاوت باشد، گرفتن تصویری دقیق از هر چیزی که TCO مستلزم آن است چالش برانگیز است.)

 علاوه بر این، معماری توزیع‌شده SAFR آن را بسیار مقیاس‌پذیر می‌کند، در حالی که استقرارهای بزرگ ممکن است به دلیل هزینه‌های پهنای باند بالا، برای راه‌حل‌های صرفاً ابری هزینه گزافی داشته باشد. چه با استفاده از 10 دوربین و چه 1000 دوربین، SAFR قادر است کارایی پهنای باند را حفظ کند (نمودار زیر را ببینید).

قیمت رقابتی TCO را باز هم بیشتر کاهش می دهد

SAFR در مقایسه با ارائه دهندگان صرفاً ابری، یک مدل قیمت گذاری ساده تر و قابل پیش بینی نیز دارد. SAFR به‌جای دریافت هزینه‌ای در دقیقه یا هزینه‌ای برای هر رویداد شناسایی، تقریباً تعداد نامحدودی از شناسایی‌ها را پردازش می‌کند و مشتریان به ازای هر دوربین اشتراک ماهانه یکسانی پرداخت می‌کنند.

یک مورد استفاده را در نظر بگیرید که در آن نظارت مستمر لازم است. شرکتی که راه حلی را فقط برای فضای ابری انتخاب می کند ممکن است دوربینی را برای خروجی JPEG و آپلود آن ها در هر ثانیه یک بار استفاده کند و تعداد زیادی درخواست شناسایی ایجاد کند. در یک راه حل فقط ابری که در آن تمام فریم برای شناسایی ارسال می شود، هزینه های هر تصویر افزایش می یابد. برخلاف راه‌حل‌های تشخیص چهره فقط ابری، SAFR عملکردی در سطح جهانی در اقتصاد قابل پیش‌بینی ارائه می‌دهد.

راه حل یکپارچه و بی‌درنگ و بسیار دقیق SAFR یک ترکیب قدرتمند با بهترین TCO را ایجاد می‌کند. این نرم افزار برای تبدیل شدن به سریع ترین، دقیق ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل موجود در بازار، طراحی شده است.


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :