رویداد
1402/11/08 10:31

5 ترند فناوری که بر بخش امنیت در سال 2024 تأثیر می گذارد (بخش دوم)

در مقاله قبلی یکی از ترندهای موثر بر فناوری نظارت تصویری در سال پیش رو را بررسی کردیم. در این مقاله دو ترند مهم دیگر که تاثیر بسزایی بر آینده این صنعت خواهد گذاشت را بررسی میکنیم. 

2. کاربردهای مدیریت راه حل، معماری هیبریدی را به پیش میبرد

معماری‌های راه‌حل ترکیبی – آنهایی که از مزایای فناوری‌های پیش فرض، ابری و لبه‌ای استفاده می‌کنند – اکنون به عنوان استاندارد جدید در بسیاری از راه‌حل‌های امنیتی ایجاد شده‌اند. عملکردها در جایی که کارآمدترین هستند، استفاده می‌شوند و از بهترین هر نمونه در یک سیستم استفاده می‌کنند و سطح انعطاف‌پذیری بیشتری را اضافه می‌کنند. در نهایت، معماری سیستم باید در خدمت نیازهای مشتری باشد، نه ساختار ترجیحی فروشنده.
تا حد زیادی، مسئله دسترسی مطرح است. هر چه راه حلی که در محیط هایی وجود داشته باشد که به راحتی برای فروشندگان و مشتریان قابل دسترسی باشد، فروشندگان توانایی بیشتری برای مدیریت عناصر سیستم دارند و مسئولیت بیشتری را بر عهده می گیرند و بار مشتریان را کاهش می دهند.
معماری های ترکیبی همچنین از موارد استفاده آتی برای پشتیبانی و اتوماسیون هوش مصنوعی در مدیریت راه حل و عملیات پشتیبانی می کنند. افزایش دسترسی به سیستم که هم برای پشتیبانی انسانی و هم برای هوش مصنوعی ارزشمند است، با استفاده از نقاط قوت هر نمونه متفاوت.

3.  وجود امنیت، اما با اولویت ایمنی

امنیت و ایمنی اغلب به عنوان یک موضوع واحد به هم متصل شده اند. آنها به طور فزاینده ای به عنوان موارد استفاده جداگانه شناخته می شوند: امنیت مربوط به جلوگیری از اعمال عمدی - سرقت، خرابکاری، تجاوز به حقوق مردم و غیره - و ایمنی مربوط به خطرات و حوادث غیرعمدی که می تواند به افراد، اموال و اموال آسیب برساند. محیط زیست.
به دلایل متعدد، استفاده از نظارت تصویری و تجزیه و تحلیل در موارد استفاده ایمنی به سرعت در حال رشد است و این روند ادامه خواهد داشت.
یکی از دلایل متأسفانه تغییرات آب و هوایی است. با شرایط آب و هوایی شدید که باعث سیل، آتش سوزی، رانش زمین، بهمن و موارد دیگر می شود، نظارت تصویری، حسگرهای محیطی و تجزیه و تحلیل به طور فزاینده ای توسط مقامات برای هشدار اولیه در مورد بلایای احتمالی و پشتیبانی سریع ترین و موثرترین واکنش استفاده می شود.
مدیریت ریسک، انطباق با دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشت، و الزامات نظارتی یکی دیگر از دلایل کلیدی رشد مداوم در موارد استفاده مرتبط با ایمنی است. نظارت تصویری به طور گسترده در سازمان‌ها برای اطمینان از پایبندی به خط‌مشی‌های H&S و شیوه‌های کاری ایمن، مانند پوشیدن تجهیزات حفاظت شخصی مورد نیاز (PPE) استفاده خواهد شد. در جایی که حوادثی اتفاق می افتد، نظارت تصویری ابزاری مفید و مهم در تحقیقات خواهد بود.
امنیت به عنوان یک مورد استفاده برای نظارت به خوبی تثبیت شده است. ایمنی به تکامل خود ادامه خواهد داد.

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :