آخرین اخبار و مقالات
1395/10/27 11:17

#تازه های اکسیس : معرفی دوربین جدید M2026-LE

پیشتازان ارتباط مجازی نمایندگی رسمی دوربین های اکسیس :

  • دوربین کم حجم
  • آماده برای نصب در محیط بیرونی
  • 4 مگا پیکسل  با کیفیت تصویر Quad HD  (1440p)
  • تکنولوژی بهینه سازی  (اختصاصی اکسیس)

 

M2026-LE یک دوربین تحت شبکه کوچک می باشد که بهترین قابلیت های اکسیس را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. بهترین انتخاب برای پروژه هایی که نیاز به یک دوربین کم حجم ، با نصب آسان و برای هر دو محیط داخلی و بیرونی می باشد و برای هماهنگ شدن با مکان هایی که دوربین نصب خواهد شد در دو رنگ مشکی و سفید ارائه می شود.

این دوربین به کمک تکنولوژی دید در شب (مادون قرمز) و دوربین 4 مگا پیکسلی یک نظارت تصویری با کیفیت فوق العاده حتی در شب را در اختیار کاربر قرار می دهد.
یک دوربین که با130 درجه وسعت میدان به صورت افقی می تواند به کاهش هزینه ها کمک شایانی کند.
به کمک تکنولوژی
WDR-Dynamic Capture دوربین مورد نظر تعدادی تصویر از محیط با تنظیمات نوری مختلف  تهیه می کند و با ترکیب این تصاویر یک تصویر کاملاً بهینه شده در اختیار کاربر قرار می دهد.
برای راه رو ها و مسیر های باریک نیز می
توان از قابلیت Corridor Format  این دوربین بی نظیراستفاده کرد.که با تمرکز بر روی محیط حساس و در نظر نگرفتن باقی بخش های تصویر به کاهش پهنای باند مصرفی و فضای ذخیره سازی کمک می کند.
به لطف تکنولوژی
Zipstream دوربین های اکسیس به طرز چشمگیری پهنای باند مصرفی را کاهش می دهد.
بهترین بازدهی در سخت ترین شرایط محیطی
M2026-LE می تواند در بازه دمایی 30- در جه سانتی گراد تا 50+ درجه سانتی گراد سرویس دهی کند. به کمک سایه بان ارائه شده به همراه دوربین، استاندارد IP66 و استاندارد NEMA 4X دوربین فوق کاملاً برای محیظ هایی با شرایط جوی سخت بهینه شده است

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :