آخرین اخبار و مقالات
1396/08/14 15:00

معرفی Genetec MissionControl

 misson control

مدیریت هوشمند حوادث با سیستم تصمیم ‌یار Genetec

کمپانی کانادایی Genetec اکنون با 20 سال سابقه یکی از پیشتازان عرصه‌ ی تولید نرم‌افزارهای مدیریت ویدئویی IP بوده و راهکارهای پلت‌ فرم باز با کاربری آسان عرضه می ‌نماید. به‌ تازگی این کمپانی نرم ‌افزار قدرتمندی طراحی و روان بازار کرده است.
نرم‌افزار Mission Control امکان مدیریت رویدادها را از ابتدا تا انتها برعهده می گیرد که این مسیری است شامل مشاهده و شناسایی رویداد تا مرور، تصمیم‌گیری و اقدام. این نرم افزار با استفاده از اطلاعات و ابزار به صورت هوشمند و با ضریب اطمینان بالا امکان سریع‌ ترین واکنش را نسبت به حوادث میسر می‌ سازد.

این محصول که یکی از جدیدترین قابلیت ‌های نرم ‌افزار Genetec Security Center است، هزاران رویداد در ثانیه و صدها هزار رویداد در طول یک روز را ثبت می‌کند. نرم ‌افزار مذکور با استفاده از واسط بصری خود این امکان را به مجموعه شما می‌ دهد که به‌محض تحقق یک رویداد، آن را هوشمندانه رصد نمایید. باگذشت زمان و با استفاده از پایگاه داده تشکیل‌ شده، بانک اطلاعاتی بزرگی از رویدادها و تصمیم ‌ها به‌ دست می ‌آید که به شما کمک می‌ کند تا رویدادها را براساس تجارب قبلی دقیق ‌تر تجزیه ‌و تحلیل نموده و ضمناً روند تصمیم گیری را در آینده بهبود ببخشید. به ‌مرور زمان نوعی تصمیم یار شکل می‌ گیرد تا تجربه کاری و تصمیم گیری قدرتمندتری فراهم گردد.

 Mission Control

نرم‌افزار Mission Control اطلاعات هزاران سنسور از ابزارهای امنیتی مختلف را تجزیه تحلیل نموده و درنهایت، ماهیت واقعی یک حادثه را برای شما آشکار می ‌سازد. پیش بینی ‌های ارائه ‌شده توسط Mission Control توانایی مقابله با هرگونه تهدید بالقوه را فراهم می ‌کند. با بررسی فرآیندها “از زمان تشخیص تا تجزیه تحلیل و رسیدگی” قادر خواهید بود نقاط ضعف را شناسایی نموده و به‌ صورت پویا توانایی‌ های خود را افزایش دهید.
سیستم Mission Control به اپراتورها امکان کنترل حفره های امنیتی که خودشان به‌ وجود آورده ‌اند را نیز می‌ دهد. اولویت‌ بندی حوادث و تهدیدات، حذف احساسات انسانی از موقعیت‌ ها و تجزیه‌ و تحلیل صحیح واکنش‌ ها، ازجمله خصوصیات این سیستم می ‌باشد.

به ‌طور کلی در اماکن مختلف مانند فرودگاه و یا دانشگاه، مدیریت بحران و ارزیابی ریسک، تشابه دارند. سیستم Mission Control درک بهتری از نقاط قوت و ضعف سازمان را برای شما ترسیم می کند. درنتیجه تیم شما قابلیت واکنش سریع و همیشگی به رویدادها در زمان مناسب و بر اساس روندهای کاری استاندارد را میسر می ‌سازد.

یکی دیگر از فواید استفاده از Mission Control بررسی دوره ‌ای و نظارت بر عملکرد صحیح تجهیزات می ‌باشد. مثلاً اگر دوربینی در فرودگاه همیشه در طول روز آلارم اشتباه ارسال می ‌کند، با استفاده از این سیستم، تیم امنیتی در کمترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام خواهند نمود.

با استفاده از Mission Control تجارت و کسب ‌و کار خود را در مقابل حوادث روزمره و اتفاقات غیر قابل پیش بینی، بیمه نمایید. روال و برنامه خود را در مقابله با تهدیدات، طبقه ‌بندی اتفاقات، محرک‌ های چندلایه و سامانه ‌های پاسخگویی خودکار را در این سرویس تعریف نموده و کنترل و تجزیه‌ و تحلیل را به عهده Mission Control قرار دهید.

با یک سیستم تصمیم‌ یار و پشتیبان قدرتمند، دیگر نیازی به سامانه‌ های کاغذ محور قدیمی نداشته و از تطابق آن با فرآیندهای داخلی و خارجی سازمان خود اطمینان داشته باشید.

نرم‌افزار Genetec Mission Control به تیم امنیتی شما قدرت تفکر و انتخاب داده تا در هنگام بروز بحران، تصمیمات صحیح را در کمترین زمان،عملی نمایید و در این حین اطلاعات میدانی به ‌صورت مداوم در حال جمع‌آوری می ‌باشد.

 

منبع : سایت Marliksec

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :