آخرین اخبار و مقالات
1397/04/17 10:52

بهره گیری نرم افزار مایلستون از کارت گرافیک های NVIDIA

شرکت مایلستون Milestone در VMS های جدید خود از پردازنده های گرافیکی (GPU) نسل بعدی NVIDIA بهره خواهد برد.مایلستون Milestone Xprotect با بهره مندی از پردازنده های NVIDIA و پلتفرم پردازش موازی CUDA و مدلهای برنامه ریزی شده برای پردازش موازی با سازگاری سرورهای رکوردر، سرورهای موبایل و دیگر سرویسهای پردازش ویدئویی کارایی بهتری خواهد داشت. CUDA بدلیل استفاده از تمام توان پردازنده گرافیکی، می تواند به افزایش کارایی محاسبات کامپیوتری بینجامد. استفاده از GPU در کنار CPU باعث خواهد شد پردازش یادگیری عمیق ماشینی، تحلیلگرهای ویدئویی و کاربردهای مهندسی سریعتر انجام شوند.استفاده از دیکدینگ سخت افزاری و تشخیص حرکت (Motion Detection) می تواند تعداد سرورهای مورد نیاز برای ضبط تصاویر و هزینه های تعمیر و نگهداری و خرید لایسنسهای Xprotect  مایلستون را کاهش می دهد.

استفاده از پردازنده های NVIDIA  باعث کاهش ابعاد سرورها و هزینه و صرف انرژی کمتر خواهد شد. از طرفی افزایش توان محاسباتی سرور، می تواند ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته 4K اکسیس و کدک H.265  را ممکن سازد.

بگفته Deepu Talla  نایب رئیس بخش Tegra  از Nvidia 

"Milestone  مایلستون برای یکپارچه سازی پردازنده های گرافیکی NVIDIA  و سازگاری با قابلیتهای هوش مصنوعی، پلتفرمهای نسل بعدی را در توسعه بهتر اکوسیستمها و سودبخشی بهتر به کاربران طراحی می کند" 

در دمویی که در نمایشگاه ISC West 2017  از BCDVideo   نمایش داده شد، سروری از سری BCD215  می توانست بیش از 1000 دوربین مداربسته فول HD 1080P  را پشتیبانی نماید و بخوبی از پس تشخیص حرکت، ضبط کامل و دیکدینگ تصاویر برآید.

 

 

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

برچسب ها :